Äntligen över...

VILKEN PÄRS !!!!!

Äntligen är det över, och vilken dag sen..Mitt liv är inte lugnt just nu utan det händer grejer runt mig hela tiden, både som jag sätter mig i själv och sånt jag inte rår för..Men men , det är ju så livet är - att man ska kunna hantera mot- och medgångar och alla omställningar...

Vi tog iaf bilen in till stan och kom till Gullmarsplan där jag märker att man inte får köra på Johanneshovsbron alls, utan jag får köra över Skanstullsbron och en jäkla omväg för att komma in till stan och för att hitta rätt till Olof Palmes gata.
det är inte lätt att hitta mitt i smeten och bilar överallt men det är tur att man har nerver av stål :-) för vi kom fram..
Även om det var en halv timme sent !

Jag sprang upp till tandis och dem fixade min tand och det är så skönt att det är klart, men jag var så nervös och lite läskigt var det för dem använde ett cement  dem aldrig använt tidigare, så dem läste innantill på bruksanvisningen...

Nu har vi handlat och är åter hemma igen och det är skönt...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ursäkta, men va läskigt - stod dom verkligen och läste på kartongen innan dom använde den.

Hoppas det funkar.



kramiz

2008-07-16 @ 18:57:13
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Miss UD



Bil i stockholm! Jisses. Jag är impad.

2008-07-16 @ 20:15:21

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0