Amanda - trollet

I kväll när jag gick in i Amandas rum så visade hon mig hennes gose vovve Bosse som låg under hennes täcke i hennes säng.

Så sa hon  - Mamma, Bosse är sjuk.
Jag frågade vad han var för sjuk. Då svarade hon - Han har ont i magen.
Då bad jag henne att hon skulle ta hand om honom och massera hans mage.
Hon vill inte berätta för pappa att Bosse var sjuk, men hon hade gett honom medicin :-)

Våran lilla prinsessa med sin stora fantasi..

I går så frågade Amanda mig - Mamma, kan vi gå på en date ?
Jag frågade om hon visste vad det betydde och det visste hon och hon svarade - Eftersom vi är dökära med varandra
:-)

Hon är bara så undehållande med sina spontana utlägg :-)

Idag bad hon sin pappa att " röra på påkarna "

I går sa hon till mig - Mamma, du är en huligan ;-)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha "du är ju inte klok Madicken" :)

2008-07-28 @ 08:10:27

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0