Amanda = Madicken ?

Amanda är nog den busigaste av alla mina barn varit när dem var små, det är alltid nåt som händer kring Amanda och idag var inget undantag..

Michis kom till oss och vi tog en fika innan vi skulle ut och möta mamma och precis innan vi ska gå ut så börjar Amanda storgråta och tar sig för munnen.

Hon storgråter och säger att det bränns och gör ont i munnen och vi förstår inte vad hon gjort. Vi ger henne mjölk och vatten för att se om det blir bättre men det hjälpte inte, utan då bestämde vi oss för att gå till barnläkarmottagningen för att be om hjälp.

 Efter en stund så säger Amanda att hon bet i ett blad på en blomma, en gullranka och då förstår vi varför hon har on i munnen.

Vi gick ändå upp till läkaren för att be dem titta i munnen och fråga om gullranka är giftigt...Det såg fint ut i munnen och man kan tydligen få sveda i munnen och magbesvär om detta händer.

 Det hade börjat släppa oxå för Amanda började leka med leksakerna där...

Vi har haft en trevlig em tillsammans, vi åt först lunch och sen gick vi runt och tittade och Amanda fick så nya fina kläder..Jag ska ta kort och lägga in sen..

Nu väntar jag på älskling så att vi kan äta mat för jag är hungrig...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackars Amanda.. hahaha hon är så tokig! :)

2008-07-02 @ 18:17:48

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0