Trötta och sjuka

Hej på er !

Natten blev tuff med lite sömn med 2 griniga barn, Amanda kunde inte sova pga tanden och Viktor hade nästan 40 graders feber och kunde inte slappna av. I morse ringde jag till akuten igen och fick en tid till barnläkaren för Viktor och återigen kollade dem hals, lungor, mage osv och dem gjorde även crp (snabbsänkan) och kisstest för att utesluta infektioner och urinvägsinfektion. Det visade ingenting utan det troliga är att det är nåt virus som sitter i halsen som orsakar det här..
Så med kärlek, alvedon och mycket vätska så kommer det förhoppnoingsvis ge med sig...
Vänder det inte inom ett par dar så måste vi höra av oss igen.

Amanda har varit hos tandläkaren och det gick inget bra, hon var för rädd så i morgon fredag ska hon få lugnande innan hon lagar sina hål. Hon lär vara dåsig rätt länge efter och jag hoppas att hon ändå klarar av att gå på Disney on ice i morgon kväll.

Nu har vi ätit lite så nu blir det till att krypa ner i sängen och försöka sova lite..Zzzzzzzzzz !!!!
På återseende :-)


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej Maria.
Kikar hos dig för att du skrev hos mig. :-)
Du verkar inte ha det helt lätt du heller, men nu har du en ny bloggvän iallafall.
Kram!

2008-01-03 @ 15:52:04
URL: http://mittlivojag.blogg.se

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0