Sjukt och tandvärk...

Det här är en dag jag bara skulle kunna hoppa över, känner mig deppig och inge pigg. Dottern har tandvärk och jag lider med henne men vi ska till tandis i morgon bitti.

Sonen har över 38 grader i feber och är så gnällig, var hos läkaren i morse men ingen lunginflammation eller öroninflammation. Så länge han äter bra och är hyfsat pigg så gör man inget men om han börjar få segt slem eller får jobbigt att andas, då finns det hjälp att få.

Vi skulle åkt på kalas idag men vi var tvungna att boka av det..Har sovit på dan och vi turas om att bära runt på lilleman. Men, men imorgon är en annan dag...

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0