Min brors födelsedag idag :-)

Igår var det fredag och vi skulle hämtat kylen men av olika orsaker så blev det inget med den saken.
Amanda var på dagis och dem hade åkt skridskor vilket Amanda gillar jättemycket. Jag´och Viktor åkte och hämtade Michaela och sen hämtade vi Amanda på dagis. Vi skulle åka till brorsan och gratta honom och äta middag där. Det var trevligt och vi blev bjudna på tårta, brorsan fick fina ölglas av oss. Vi skjutsade hem Michis och sen for vi hem och kollade på Let´s dance och sen var det bara sängen. Sandra sov här hos oss :-)

Idag fick vi rycka ut tidigt på morgonen för att hjälpa pappas granne med datorn och det var så viktigt att vi fick ändra våra dagsplaner helt. Vi hade tänkt att ha julgransplundring, städa bort julen och ha fiskdamm. Vi har hunnit ta bort julen men resten gör vi i morgon. Joakim åkte till mormor och morfar idag och stannar tills i morgon.

Jag har fortfarande mycket som rör sig i mitt huvud men så är det ibland och det vore konstigt kanske om det inte vore så, med en sån stor familj jag har. Alla i familjen har sina bekymmer och då bör man finnas där som förälder vilket man orkar olika mycket ibland och just nu är det lite mycket, tycker jag...Men vad säger man, Efter regn kommer sol !  Eller kanske, Inget ont som inte har nåt gott med sig !


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0