Fredag kväll

och just är det bara trist, trist och åter trist. Är less på mycket och jag vill att det ska hända nåt kul.
I går var jag hos tandläkaren som hjälpte mig med min avbitna tand och det var skönt att få det gjort, nu kan jag äta och prata normalt. Efter det var vi som vanligt hos Michis och fixade svinen, dem kommer hem på måndag så nu är det bara några dagar kvar. Michaela har rint hem några gånger och sagt att hon längtar hem, gumman...
Vi åkte en sväng till Pelle oxå och firade honom på hans 45-årsdag.

Idag har det inte hänt mycket, vi lämnade Amanda och sen for vi till Aspudden och sen hem. Betalade räkningar och fixade lite papper. Älskling har städat och jag har pysslat med en grinig son. Amanda sover just nu, hon har åkt skridskor på dagis och hon var duktig. Nu orkar jag inte skriva mer...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste sända en stooooooor kram. Du låter sååå uppgiven*****Jättekraaaaaaaaaaaam**

2008-01-25 @ 19:05:07

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0