Blev ingen tandis

Ibland blir jag så trött på mig själv, jag tycker faktiskt för det mesta att jag är väldigt bra men ibland är jag bara för mycket. Idag åkte jag till tandläkaren och när jag var framme och skulle parkera bilen så ringde älskling och sa att tandläkaren ringt och sagt att jag skulle vara där kl10.00 !!!!!  Jag, min dumma nöt, hade skrivit 10.40 !!!!
Jag som verkligen laddat för detta jobbiga möte som jag hade så mycket ångest inför bommar tiden..Så det var bara till att boka en ny tid i nästa vecka.

Jag åkte hem och gosade med min lilleman och han är bara så goo och man glömmer allt annat. När vi gosat färdigt så for vi till Aspudden och fixade svinen och sen hade älskling bestämt träff med en kompis för att köpa fotbollskläder. Där blev det både en promenad i ruskvädret och shopping....

Nu duschar älskling och Amanda, Viktor sover ( brukar sova en kvart ungefär ) och jag sitter här i lugn och ro vilket nästan aldrig händer. Jag kan inte göra mycket annat för det tillåter inte lilleman som vill äta, snutta och ha sällskap :-)

I morgon är det fullt upp igen, då ska vi till tandvården på Huddinge med Amanda för hon är ju så rädd för tandläkaren. På em börjar Amanda på körlek i kyrkan här hemma och det ska bli spännande och se vad det är.

Snart ska vi se på teven, blir outsiders där det handlar om spelberoende och annat, Simon och Thomas spelar vi in för det gillar vi att kolla på. Vi gillar inredningsprogram helt klart :-)


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0