Viktor 6 månader

Idag var det dags för babysim men vi bestämde oss för att inte åka pga vädret, det snöade och jag har ju bara ett lyse på bilen just nu. Det har ju varit ett väldans oväder med många olyckor de senaste dagarna i vårat land, med dödsolyckor och mycket skador. Hemskt ! I morgon ska jag ringa och få mitt halvljus fixat.

Vi var ute en promenad och kastade lite snöbollar på varann :-) och sen gick vi och handlade.
Amanda och jag spelade memory på em och älskling har suttit vid datorn och lekt.  Båda småttingarna har duschat och badat innan vi har haft 6-månaders kalas för våran prins. Vi har firat med bananasplitt och Viktor har fått paket :-) 

image117

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0