Mitt hjärta har landat

Äntligen, äntligen har denna dag nästan lidigt mot sitt slut och jag får snart krypa ner i sängen.
Idag blev vår lilla prinsessa sövd och fick sina tänder lagade, dem drog bort 3 tänder :-(
Jag, Michaela  och Viktor var med Amanda på sjh och hon har varit så duktig och lyssnat på alla läkare och sköterskor hela dagen. Vi kom dit kvart över 7 på morgonen och runt 8 åkte vi ner till operation. Michaela och Viktor väntade utanför medan jag fick följa med Amanda in i operationssalen tills hon somnade. Det  var oerhört svårt att se på när hon somnade och efteråt fick jag en känslomässig utladdning och blev trött. Detta var första gången jag var med när någon av mina barn blivit sövd. (ingen har iofs aldrig blivit sövd tidigare)

11.20 var gumman klar och då fick jag vara med henne inne på uppvaket och hon var groggy, ledsen och trött men hon ville inte ligga ner utan bredvid mig och i mitt knä. Älskade lilla prinsessan !
när hon piggat på sig så fick vi komma till avdelningen där hon snabbt började äta, leka och vilja byta kläder till sina egna. Vi fick åka hem därifrån vid 14-tiden och det var så skönt och Michaela har skött sig exemplariskt som Viktor- babysitter :-)

Väl hemma så har vi umgåtts med Evelina som är här och hälsar på och det var så roligt att träffa henne igen. Stora tjejerna har varit här ett tag på em oxå och när dem åkt så köpte vi pizza och sen har vi ätit glass och sett på teve. Evelina har busat och lekt med sina småsyskon.
Viktor har varit gnällig men det beror nog på alla intryck som varit under dagen....
Amanda sov ett tag när vi kom hem men nu har hon ätit lite och nu sitter hon vid sin dator...

Natti natti och tack för att denna dag är över !

   

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0