Mina ögonlock är tunga

nu och min hjärna hänger inte med, jag kan inte tänka klart och kroppen känns borta. jag är sååå trötter efter en lång och händelserik dag och ändå känns det inte som att jag gjort nåt.
På em efter fika och varma mackor så tog jag med mig Evelina, Michaela och Viktor till centrum för att titta i affärer en stund. Vi gick och kollade på HM, Cubus och Indiska och vi handlade lite. Evelina köpte en tröja till sig själv och hon fick en tröja av oss, Michaela fick ett par jeans av oss och jag köpte jeans till mig, strumpbyxor oxh ett par solglasögon :-)  Det var roligt för jag gillar verkligen att shoppa :-) och det har jag alltid tycker om !

Vi har oxå sålt Amandas trehjuling idag, så har jag pratat med Amandas tandläkare  som berättade exakt vad dem gjorde på operationen igår. Amanda blödde ganska mycket men inte så att det var farligt men om hon behöver sövas i framtiden så ska vi berätta det för dem.

Alla kidsen, utom Jocke som är hos mormor, Ernesto kom hit och käkade ikväll och det var trevligt. vi åt tacos och fikade efteråt.
Amanda har varit rätt trött även idag och inte fått i sig så mycket mat  men nu på kvällen var hon lite piggare.
Viktor är sur som en citron mest hela dagen men han sov när vi shoppade och han är en riktig mammagris :-D

Nu bjuder jag på några kort och sen väntar bingen...


Kommentarer
Postat av: Mattias

Snyggt kort!

2008-02-27 @ 22:28:36
URL: http://mattiasforsslow.blogspot.com
Postat av: Mattias

Det blev ju ett jätte bra kort!

2008-02-27 @ 22:29:17
URL: http://mattiasforsslow.blogspot.com

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0