Längesen

Gokväll i stugorna :-)

Nu var det några dagar sen jag skrev. Här är det rätt okey, är fortsatt full rulle här i våra kalendrar.
Igår var det  tisdag och då var min kompis Sandra här med sin charmiga kille Linus, han är 11 månader och har lärt sig att gå och dem är så söta när dem tultar omkring. Det är inte en för lång tid kvar tills min lille prins kan gå *älskar*  Viktor mår bra och han visar mer och mer sin personlighet och han är väldigt envis och bestämd. Han vill gärna bestämma när han ska sova och är våldsam mot mina tuttar när han äter. Gör väldans ont när han ska nypa och dra när han äter men han tycker det är mysigt . Funderar på att sluta amma snart, iaf inte amma på heltid längre utan börja med välling till kvällen. Han äter ju smakisar varje dag och det går hyfsat med några tuggor hit och dit, sen vill han inte ha mer...

Igår blev våran bil klar så vi åkte och hämtade den på em. Efter flera dagar av kommunalt åkande så är den eran slut :-) och jag uppskattar verkligen att ha en egen bil ! Helt okey att åka kommunalt nån gång ibland men bäst är ändå bilen.

Idag har vi mest tagit det lugnt, pulat med datorn och vilat. Vi skulle åkt och badat men jag har inte varit i riktig form utan rätt trött. Vi gick en promenad i det underbara vädret och sen gick vi och köpte en ny pyjamas till mig.
Nu ikväll har vi kollat på roomservice och vi ska senare kolla på greys anatomy som vi spelar in...

Min son Joakim krånglar med sin skola igen, skolkar och gör inte sina läxor :-(  Det är bara så drygt, han blir 18 i april och håller på såhär. Jag vill att han ska vara självgående och jag orkar inte lägga all denna energi på hans plugg...

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0