Härligt väder

Vad skönt härligt med sol och bättre väder, det gör att allt är lättare :-)  Jag längtar efter våren och värmen, vill att den ska komma nu, vill känna solen lysa och värma mitt ansikte och kunna klä mig lättare. Men tids nog kommer den.
Idag har vi varit och fått konsultation på bilen om framlyktan och på torsdag ska vi lämna in den och klara oss utan bilen i en hel vecka. Hur det nu ska gå, som för alla andra som inte har någon bil antar jag ! Vi får åka kommunalt, ta bussen och tunnelbanan. Man blir väldigt bekväm när man har bil. Vi har en del inplanerat under den veckan så det blir till att åka kollektivt ;-)

Nu är jag trött, jag och Viktor har hämtat Amanda på dagis och på vägen hem så gungade Amanda en stund. Nu sitter Amanda och spelar spel, Viktor sover och jag satte mig här. Älskling har gjort i ordning Viktors rum och jag ska lägga upp bilder på det sen...Nu ska jag fixa lite..Kram så länge !

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0