Har ingen aning

vilken rubrik jag ska skriva på detta inlägg, är svårt att komma på ibland. Idag är det lördag och just nu sover Viktor i vagnen, Amanda dansar och retar sina föräldrar och vi sitter vid datorerna. Melodifestivalen ljuder i bakgrunden, idag var det inget roligt startfält. Det vore roligt om operatjejen Therese gick vidare och kanske BWO...

Vi har varit hemma förutom jag och amanda som gick till centrum och handlade lite snask, det märks att hon varit hemma hela veckan för hon är så rastlös och har så mycket spring i benen. Men vi måste hålla henne så lugn det bara går så att hon inte blir mera sjuk innan måndagen. Jag bävar för måndagen, mina tankatrgår till den stunden hon ska till att få sova. Jag ska vara med tills hon somnar och då måste jag lämna henne :-(  Känns så jävla jobbigt !

Älskling mår fortfarande dåligt, har feber och kallsvettas. Måtte jag slippa bli sjuk...

Nu ska jag äta mer godis :-D  jag ska bli ännu fetare :-(  Det måste jag oxå ta tag i !!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag tyckte att det var rätt låtar som gick till final :) ha det bäst! Kram

2008-02-24 @ 08:50:03

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0