Denna helgen

Återigen är det söndag kväll och kl är snart 22. Helgen har gått fort och igår var det lördag och då var Sandra, Mattias och Michaela här hos oss hela dagen. Vi åt tacos, fikade och pratade massor och det var roligt att träffa våra stora barn.
Vi kollade på Melodifestivalen och jag tyckte att Sannas låt var bäst. Tycker det var bra att Carola inte gick direkt till Globen.

Idag var det babysim som vanligt och Viktor är så lugn och cool i vattnet. Idag gjorde vi ett dyk där vi släppte honom under vattnet mellan mig och simfröken och det gick jättebra. Michis var med och efter det åkte vi till mor och far och fikade, återigen så väcktes min oro för pappa. Han mår inte bra och ser inte pigg ut. Han äter mediciner som gör att han inte mår bra och om ca 1 vecka ska han till läkaren.

Amanda är sjuk så hon var hemma med pappa och badade i badkaret och lekte med tvålkritor i vattnet. Hon måste bli frisk för hon ska träffa läkaren på torsdag inför sövningen nästa måndag. Hon har fått otäcka blåsor på hakan som ser ut som svinkoppor.

Jag lägger in några kort så fort det funkar (just nu verkar dem ha problem)

Kommentarer
Postat av: Michaela

söt hon är :D

2008-02-17 @ 22:55:19
URL: http://kelaone.blogspot.com

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0