Åter hemma

sen några timmar. Jag har vilat en stund med Viktor för jag var så trött. Det var och är så mysigt att bada med Viktor, det mäks att han gillar det och han är så lugn och glad i vattnet. Idag var han jätte pigg i badet så det blev hela 4 eller 5 dyk tror jag och 2 av dem dyken var nya :-)
Nästa gång är sista gången för denna omgång men vi har några ggr att bada igen så det är bra. Ska nämligen inte hoppa på steg 3 nästa periond utan det bli ett hopp nu emellan för Viktor, jag ska ju börja med Amanda på simskola 7 mars och jag orkar inte gå med båda på samma gång.

Vi kommer att gå till badhuset för att undehålla Viktors badvanor :-) och så ska vi se till att få med oss hans syrror oxå :-)

På em har vi hunnit med att sälja en massa videofilmer och handlat lite samt plocka hemma.
Hela dagen består av en uppladdning inför morgondagen med energi, vi ska få amandas sjukhusbesök att flyta på så smidigt som möjligt. Det blir jag, Michaela och Viktor som åker med Amanda till sjukhuset, det är bara en person som får vara med när hon somnar och sen på uppvaket så det blir jag som är med.
Då är Michaela med Viktor under tiden och sen får vi vara med henne på avdelningen tillsammans tills hon börjat äta och dricka.
Älskling är hemma och förbereder Evelinas ankomst och kl 12.15 möter han upp henne vid bussen inne i stan och så åker dem hem hit så länge. Vi räknar med att vara hemma från sjukhuset sent på em, runt 16-tiden...


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0