Sjukdomar

Ja, här går vi i sjukdomarnas tecken
sen en tid tillbaka och det tar på en.
Det är trist, trist och trist. Sjukdomarna avlöser varandra eller olycksfallen..
Har knappt jobbat senaste månaden.
Man ligger väl inte på plus på jobbet inte, men vad kan jag göra.
Älskling har gjort illa armen
och nu äntligen har han bokat tid till läkaren på torsdag...
Han måste kolla upp det för det ser inte fint ut,
det har blivit som en knöl på ena sidan...

Vad har då vi gjort idag ??
Jo, underhållit en grinig son som helst vill sitta
fast i tutten hela tiden.
Ska försöka ge honom välling igen
men han har ju inte velat ha det hittills..
men men, jag är envis och gör ett nytt försök !
Så har jag kollat på 2 avsnitt av SOS barnfamiljer som vi hade
spelat in.
Jag gillar det programmet för det finns alltid nåt jag kan ta till mig av.
Lite tips och så :-)

Så har jag tvättat lite och vilat med Viktor på sängen, varit och handlat
och hämtat Amanda och lagat middag,
pratat med Jocke som har varit i skolan idag *yipee*
Jag har gått emellan min nya lilla dator och den stora och surfat lite :-)

Så har min dag sett ut !
Inget upphetsande alls..
Snart ska jag läsa för gumman och sen blir det SOS igen och därefter House...


Kommentarer
Postat av: vivan

ja,tiden rinner iväg...även om man inte gör så mycket...nu skall jag ta hand om min lilla stryktvätt.....sen blir det lite tv...sen till min spännande bok "Första stenen" av Thomas Kanger mycket bra deckarförfattare och svensk! kramilikram och hopas att sonen snart blir frisk!

2008-12-09 @ 19:37:16
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Usch, så trist ni har det just nu! Hoppas verkligen att ni alla kryar på er och håller er friska, så att julen blir trevlig och härlig! Kram

2008-12-09 @ 20:08:00
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: Nettan

Visst är det kul med barn ?! Ha, ha !

Tur att jag har två stycken som reder sig själv.

Men nu har jag ju barnbarnet hemma också som är som ett plåster på mamma hans hela tiden. Ha, ha !



Ha en bra kväll !

kram

2008-12-09 @ 20:41:11
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas ni nu blir friska

krya på er å att din makes arm ska bli ok snart,

må så gott

2008-12-09 @ 20:57:30
URL: http://soffie69.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0