Tusen saker

Den här dagen har varit händelserik, på fm hämtade jag mina ungdomar Michis och Erre som hade storhandlat.  Jag skjutsade hem dem och sen mötte jag upp älskling och vi gick och handlade och sen gick vi hem och älskling har städat lägenheten och jag har fixat med ungarna och badat dem så dem är rena och fina :-)

Amanda hade det bra i skogen med dagis och hon hade trampat i hundbajs och blev lite förtvivlad över det, så hon trodde inte att det skulle gå bort utan hon trodde vi skulle få slänga dem.
Amanda berättade att det fanns många humlor i skogen...

Pratade med mamma idag och min bror får komma hem i morgon och han är mycket piggare nu och det känns så skönt, dem längtar verkligen efter att få komma hem. Det här har varit en pärs för min bror, inte bara att han haft 2 infektioner i kroppen utan han sitter i rullstol oxå..Så hans kropp reagerar på ett helt annat sätt än normala kroppar..

Amanda och Viktor fick böcker utav Pelles mamma idag och dem var jättefina..Pelle har varit här och kollat derby matchen med oss Bajen - AIK..Det var ju inte så roligt för det blev en massa bråk bland supportrarna..

Ang. min vänninas dotter som druckit lampolja så har hon fått en dubbelsidig lunginflammation p g a det så hon är inlagd och får nu antibiotika mot det, allt annat var bra.

Här kommer lite kort från dagen och kvällen...










Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0