Tänkvärt



Oavsett om jag har lust för att gråta,
så tänker jag le..

Och när jag känner att jag inte klarar av mer,
så tänker jag fortsätta ändå..

Och när jag känner att lyckan kommer,
så ska jag satsa allt på spel...

Och när jag känner att andra försöker trampa över mig,
så kommer jag resa upp mig ändå...

Och när jag känner att kärleken håller på att försvinna,
så tänker jag låta den försvinna...

Livet kommer inte dalta mig,
därför tänker jag höja huvudet högt upp,
skratta åt sorgen och tårar,
och oavsett vad som händer mig,
kommer jag fortsätta att vara mig själv!

Kommentarer
Postat av: Eva

Mitt i prick!!!!!!!!!

2008-08-16 @ 19:05:03

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0