Söndag morgon



Godmorgon gott folk...

Sitter här vid datorn och fikar och skriver, älskling sitter brevid vid sin dator och småttingarna leker i Amandas rum..
Natten har varit helt okey, har sovit några timmar. Viktor vaknade först och sen vi andra. Jocke sover ännu och nu får vi se om han städar sitt rum idag.

Idag började vi ge Amanda lactulos för att hon har svårt att bajsa, hon tycker det är läskigt att gå på toaletten och då håller hon sig tills hon blir så hård i magen att det gör ont att bajsa...
Stackars lilla gumman, detta är så jobbigt och jag hoppas att det kan hjälpa med lactulos..

Viktor låg och mös naken på sin matta och vad gjorde han inte då ?
Jo, kissa ner sig såklart...Rackarn passar på jämt...och han är så lycklig för det :-D

I morgon ska jag börja jobba och det känns okey, inte mer , för jag kommer inte att få jobba på mitt vanliga ställe utan i tvätteriet ska jag vara..
Det blev en sån lösning under hösten eftersom jag bara ska jobba 2 dagar i veckan, och då får jag bara gilla läget..
Kanske ska passa på att söka lite andra jobb, får se !

På agendan idag står det tvätta, tvätta, tvätta :-) så nu vet ni vad vi gör idag...

Vad gör du ?

Kommentarer
Postat av: Marita

Hon är ju så liten men plommon är bra och vanlig matolja 1 tsk kanske. Kan ju inte smaka värre än sirapssliskiga lactolosen. Äter hon fibrer måste hon få sig mycket vatten oxå.Usch vad jobbigt för henne.

2008-08-31 @ 10:17:08
URL: http://majo-carpediem.blogspot.com/
Postat av: Nettan

Jobbigt med hård i magen. Det var min yngsta när hon var liten också. Fick hjälpa henne på skötbordet att få ut "det". Ursäkta språket, men det är sant.

Hoppas det hjälper med lactulos !



Jobbigt att inte känna att det är kul att börja jobba fast det bara är 2 dar i veckan. Kanske dax att titta på nått annat som du skrev ?!



Ha en jättebra dag !



kram

2008-08-31 @ 13:56:20
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0