Söndag fm...

God morron alla fina människor..

Idag vaknar jag ganska avslappnad i kroppen och det är skönt, mest fingrarna som värker. Vaknade vid 8 och vi har kollat på OS och söndagsmorgon på 4:an och ätit frukost.
Såhär såg min frukost ut idag



Idag ska jag till Aspudden för sista dagen och fixa svinen för i morgon kommer dem hem..Annars blir det ganska lugnt idag, vi blir hemma för Amanda börjar bli förkyld och jag vill inte att det ska bli värre.
Vädret är bara sååå trist, tycker det borde få vara lite mer värme och sol innan hösten ska göra entré...

Nu ska jag fixa lite..

Nån som vet vad långsamt mode är ???

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hej hopp! God frukosten såg ut!

Jag vet inte vad långsamt mode är...?

kram

2008-08-17 @ 12:25:35
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0