Söndag em..

Redan söndag em...har sovit en stund med Viktor på dagen.

Har tittat på OS i morse när det var gymnastik och det tycker jag är roligt att titta på..
Kollade på när Emma Johansson tog silver i cykling och vilka tjejer. Dem är så duktiga !  Det var första medaljen i cykling för Sverige...Bra jobbat !

Jag har fotat en massa kläder som jag ska lägga in på Tradera, mest barnkläder....Ska göra det sen när jag känner för det. Just nu känner jag mig lite off...

I morron börjar Amanda på dagis, så idag blir det badning inklusive storrengöring och en klippning  på fröken.
Så ska vi packa kläder och förbereda  inför dagis....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag har också suttit och tittat på gymnastiken.

Kul !



2008-08-10 @ 15:23:03
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0