Sluta att amma

Jag har funderat ett tag på hur jag ska få min son att vilja amma så mycket och även att snutta...Det är inte bara att sluta anser jag och jag är av den karaktären att jag inte klarar av att han ska vara ledsen för att han inte får snutta.

 Jag vill att han ska ledsna och välja nåt annat som är godare och bättre...Han är 1 år nu och nu tycker jag att det känns tillräckligt. Skulle Viktor få välja så skulle han snutta hela dagarn och nätterna..

Amanda ammade jag tills hon var 2 år delvis och då valde hon själv att det var nog och det kändes bra.
Viktor gillar varken nappar eller nappflaskor och inte välling heller för det har vi prövat...
Har du något bra tips ??


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0