Mina planer för min hälsa...

Det känns så skönt att jag har varit hos läkaren och att jag börjat ta tag i min egen hälsa och att jag ger mig det utrymmet och den tiden, det betyder så mycket för mig och är så viktigt då jag inte mått bra fysiskt på länge och då har även mitt psyke fått ta stryk..

Nu är jag dock på väg, och jag har en strategi hur jag ska lägga upp detta och mitt nästa steg är:

Att köpa mitt träningskort på Friskis och Svettis och börja träna
Lämna remissen till en sjukgymnast
Få reda på mina provsvar
Fortsätta mina massagebehandlingar
Komplettera med Spa behandling på Axelson

På sikt kommer jag att känna mig som en ny människa och det känns så underbart...
Värken som jag har i mina muskler är början på Fibro Myalgi


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Stackare!!! jag hoppas med hela mitt hjärta att du får bra hjälp. Urk jag har levt med ständig värk i ryggen i snart 16 år så jag förstår hur jäkligt ont du har. Min sjukdom heter Bechtrew och tyvärr så kan man inte bli fri från den, men man kan ju må skapligt i allafall : ) med träning osv. Stå på dig och ge inte upp// Kram Lisbeth

2008-08-20 @ 23:20:26
Postat av: maria

Jag tänker inte ge upp utan jag vill må bra i kroppen igen...Tack för din omtanke !

Kram !

2008-08-20 @ 23:55:54
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Hans Mårtensson

Hej.Bra inställning.Många av mina bekanta har haft

liknande problem men fått mycke hjälp till självhjäp

genom att läsa om kroppsreflexologi.Kroppen har en otrolig förmåga att läka ut sig.

Hälsningar Hans.

2008-08-25 @ 13:53:57
Postat av: Anna

Kampa pa!!! Har haft massor av problem med ryggen, och har aven skolios. Har lagt mycket pengar pa sjukgymnastik, personlig rehab traning osv...nu tranar jag med min man som snart ar PT, och tranar serios styrketraning, och varken ar sa gott som borta!

Nar jag tranade Pilates fick jag MER problem, men nu kanner jag hur jag starker upp ryggen. Ett tips :) Men alla foljer sin egen vag!

2008-09-18 @ 22:09:07
URL: http://hollywoodresan.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0