Måndag

Hej på er snyggingar !



Nu är denna förmiddag snart slut...Nu är vardagen åter här - både på gott och ont - men mest gott..
Vi var och lämnade Amanda på dagis och det gick jättebra, alla var så glada och Amanda började leka med sin kompis på en gång...Efter det gick vi och tog en fika i centrum där vi träffade en annan 1-åring, Maja...

Vi gick och handlade och sen hem och jag har precis diskat..

Nu väntar en skön dusch och Viktor sover...

Återkommer snart med bilder från morgonen...Tjing så länge !
Ps. Michis och Erre sitter på tåget nu...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Skönt att det gick bra på 1:a dagen på dagis.

Man vet ju aldrig om dom vill följa med hem igen.



Här städades det för fullt och sen är det en välförtjänt dusch för mig också.



kram

2008-08-11 @ 11:44:54
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hejsan! Kul att du hitta till min sida. super snygg blogg du har. Välkommen åter. Madde

2008-08-11 @ 15:11:53
URL: http://madde68.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0