Kväller

Jobbångesten har krypit på mig nu, inte för att jag ska jobba utan mer för att jag ska jobba på en plats där jag helst inte vill vara...Nu kan jag tyvärr inte välja så det finns inget annat alternativ just nu, jag kan bara hoppas att det dyker upp nåt på den platsen jag vill vara..

Maten var jättegod, kryddigt och starkt men det var gott med pitabröd och sallad till..
Kan varmt rekommendera er att göra receptet i mitt tidigare inlägg.

Mattias är här och hälsar på ikväll och i morgon ska han umgås med sin far och lillebror :-) Trevligt !

Tänkte bjuda er på en höstbild för nu är verkligen hösten på ingång..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas det går bra på jobbet imorgon i alla fall.



kram

2008-08-31 @ 22:25:33
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad bra att det smakade, då ska jag nog ta och testa det själv någon dag! Kram

2008-08-31 @ 23:23:02
URL: http://sandrosa.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0