Joakim

Idag har Joakim överraskat  oss för han har nämligen diskat efter middagen, det händer aldrig annars men idag så gjorde han det...Det var skoj och nu hoppas jag att det blir en vana :-)

Amanda och jag tog en sväng till affären och köpte våtservetter och lite annat, idag har vi en latemansdag. Det behöver vi efter allt kalasande och efter alla människor som vi haft hemma....

Jag var ju på massage igår och jag var så duktig och bokade en ny tid om 2 veckor...Nästa vecka ska jag till läkaren och då ska vi prata om allt jag behöver...

På måndag börjar Amanda på dagis och det tror jag att hon ser fram emot, hon har varit ledig i 8 veckor då....


Kommentarer
Postat av: Mamma Lovely

Tack så mkt för att du finns ;) Mjo visst blir man sårad o arg över sånt här, men jag hatar han bara mer nu så nu har jag gått vidare ;) Faktiskt träffat en jättego tjej som bor hyffsat nära mig ;) samma intressen och även hon har en jack russell tös men hon har inga barn ännu ;) Så just nu är det hon som lyser upp i min tillvarao ;) Hoppaas ni har det bra? Kram på er!

2008-08-06 @ 20:26:52
URL: http://welons.blogg.se/
Postat av: Rosie

Tänk om jag fick mina ungar att diska. Måste vara skönt för både er och Amanda att hon får gå till dagis igen.

Kram

2008-08-06 @ 22:18:58
URL: http://rosietj.blogspot.com/
Postat av: Michaela

Haha, vad kul att Jocke diskade. Hoppas han fortsätter med det ;)

2008-08-07 @ 14:14:11
URL: http://kelaone.blogspot.com/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0