Fredag

God morgon :-)

Det blev ingen ögondoktor idag för hon var sjuk så det blev dagis för gumman direkt på morgonen..Amanda var pigg och glad och fick på sig sina nya kläder till dagis, dock är det svårt att få på henne jackor men denna nya rosa verkar hon gilla.
När jag lämnat Amanda så gick jag till affären och köpte juice och gifflar och det har vi nyss ätit till frukost..
Känner mig lite seg och trött och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för idag ännu...
Nu ska jag iad byta blöja på lilleman som gjort sina behov ;-)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du kommer säkert på något, eller varför inte bara en mysdag med lilleman ?!



kram

2008-08-22 @ 11:33:57
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0