Fika

En gammal kamrat till mig ringde på fm och vi pratade en god stund, hon heter Maria och är en urmysig gammal jobbarkompis till mig. Vi har umgåtts massor privat när mina stora barn var små...Hon var här i Farsta så hon kom upp på en fika..Jättekul att träffa henne...



Efter det så gick vi ut och postade en massa paket, bl a ett till syrran Evelina :-) och sen gick vi och handlade..

Nu har jag precis duschat och nu ligger älskling i badet med lilleman och om ett tag så kommer en annan vän hit och fikar...Mycket fikande blir det idag :-D
Det är bara roligt för vi har gjort det alldeles för lite på sista åren ( då älskling inte mått så bra )

Nu ska jag fixa lite...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul med lite avkopplande fika och skitsnack !

Det skadar inte.



kram

2008-08-20 @ 15:43:23
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: maria

Det är precis vad jag behöver mer av ...Kram

2008-08-20 @ 22:44:24
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0