En kopp te...

...sitter jag och njuter av just nu framför datorn. Jag känner att jag måste stressa av mer och göra en sak i taget utan att ha tusen andra tankar i huvudet. Ska göra det mer aktivt framöver, jag tänker på det mer nu och det har blivit bättre....Måste oxå tänka på mig och mitt välbefinnande och inte bara på alla andra....

På fm har vi fixat Michis svin och Ronny har varit hos läkaren. Läkaren är ju lite märklig som inte kollade upp älskling ordentligt, han är nämligen överviktig och har fått ont i leder och svullnat upp i händer och fötter. Han har oxå svårt att röra sig och läkaren kollar inte upp vikten, längden, BMI eller tar några prover. han ska ta sockerprover och är dem för höga så är det allvarligt. Så fick han det han helst ville med, FYSS - fysisk aktivitet på recept..
konstigt att dem inte gör en grundlig undersökning när man har bokat ett planerat besök lång tid i förväg..

Nu ska jag surfa lite, ringa lite och sen vila en stund innan vi hämtar prinsessan...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sitter också och latar mig lite framför datorn.

Man får passa på medans ungar och gubbar inte är hemma. Ha, ha !



Ha en bra dag !



kram

2008-08-12 @ 15:16:32
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0