Disträ

Hej på er :-)

Här hemma håller jag på att fixa lite lunch bestående av pasta och stekt falukorv, det är enkelt och gott.  Denna fm har gått fort och jag hade en massa planer men inte kollat upp all information så det blev förändringar.

Jag skulle vara på mammografi idag men jag hade inte läst all text på kallelsen där det stod att man inte får göra det när man ammar. Tidigast 5-6 månader efter man har slutat amma, så så var det med det. Typiskt mig att inte läsa ordentligt !

Efter vi lämnat Amanda på dagis så gick vi en promenad innan vi gick hem och vilade nästan 2 timmar.
Älskling ligger i sängen och mår inget bra.

Idag har jag fått gratiskorten från fuji Direkt som jag beställt och dem var jättefina..



Kommentarer
Postat av: Nettan

Det var väl skönt att du slapp den där tuttplattaren den här gången då ! Ha, ha !

2008-08-28 @ 14:52:30
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0