Vad blir det för mat ?

Idag är det torsdag och jag har varit hemma idag, hade andra planer egentligen men jag har varit i farten i flera dagar så jag ändrade dem. Skulle egentligen på invigning på jobbet av våra nya lokaler. Efter en lång tid så har äntligen GG fått flytta till sina nya lokaler i Telefonplan. Det känns kanon och jag ser fram emot att få se dem snart.

Tidigare i veckan så var jag och Viktor hemma hos Michis och umgick hela dagen och vi gick en långpromenad i det vackra vädret. Vi gick förbi ett café som drivs av GG och det var så roligt att träffa mina arbetskamrater och framförallt dem utvecklingsstörda som blev glada av att träffa mig :-)
Det är så underbara människor att jobba med och jag är glad och stolt över att få vara en del av GG.

Efter promenaden så åt vi lunch hos Michis och fikade med paj och det var jättegott. Det var trevligt att umgås med Michis.

Igår kom Michis hit på fm och vi fikade och sen gick vi ut och träffade min mor och vi hade en trevlig shoppingrunda i Farsta centrum där vi bla köpte en massa skor. Vi gick in på en skoaffär som heter DNA och vi blev så väl omhändertagna av expediten Eva så vi köpte sammanlagt 5 par skor.
Mina ser du i inläggget nedanför..


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0