Det är så tragiskt !

Hur kan man döda en 10-årig flicka ?  Vad är det för sjuka människor som klarar av att göra sånt ? Ja, jag vet att tyvärr så kan människor vara/bli så sjuka att dem gör så hemska grejer. Det får mig att må dåligt och hur mår inte Englas familj. Jag kan inte förstå hur dem känner, men jag känner med dem. Man undrar var världen är på väg, att ge sig på små barn och man kan läsa mer och mer om hur barn dödas. Oskyldiga barn som inte gjort någon illa. Jag tror att nåt är helt fel i samhället och att vi av olika anledningar mår sämre och bli mer pressade och då händer tråkiga saker. Det kanske är stress ? för höga krav på människan ? prestationsångest ? samhällets syn på människan ?  Vad vet jag, jag bara spekulerar..Men jag mår dåligt av att allt det här händer.

Hur påverkar det här våra små barn ????

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0