Amanda sjuk

Nu på morgonen kräktes Amanda, inte mycket men tillräckligt för att hon ska vara hemma från dagis. Får se hur det utvecklar sig..
Vi kollar på barnprogram och tar det lugnt i soffan, Viktor sitter på en filt på golvet och äter smörgåsrån och det är lugnt.
Gubben sover och Jocke är i skolan.. Han tog med sig gympakläder idag så nu hoppas jag att han är med på idrotten som han lovat :-)

Jag ska på utbildning på jobbet ikväll och jag hoppas att jag kommer iväg men vi får se..
Hej så länge !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni får en mysig dag, och lycka till på utbildningen ikväll! Kram :)

2008-04-10 @ 09:59:15

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0