Yoga

Jag har i flera år velat börja på yoga för jag tror att det kan passa mig. Det innebär ju ungefär att man ska hitta balansen i sinne, själ och kropp och att hitta en inre harmoni och lugn genom olika övningar och andningsövningar. Inte för att jag inte är harmonisk och lugn men jag tror att jag skulle må bra av det här och jag vill gärna testa det.

Anledningen till att jag blev påmind om det idag var att det skulle starta yogakurser i Aspudden och vi såg det när vi gick förbi där idag. Det finns mamma barn yoga oxå och det tänkte jag börja att testa. Man kan testa en gång oxå.

Kommentarer
Postat av: SimpleGirls

åh, yoga skulle inte vara fel att testa på! :)
good luck, typ. ^^

2007-12-30 @ 23:21:06
URL: http://SimpleGirls.blogg.se

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0