Sista dagen på detta år

Ja, gott folk ! Nu har den dagen kommit. Den sista dagen på 2007, Nyårsafton !
Vad händer då idag ??? Vad gör ni alla idag ? Vad har ni för planer ??

Här hemma blir det ganska lugnt och stilla och det har vi själva valt. Vi dukar fint och äter en god middag och umgås med barnen och ser på teven. Det vi ska göra iår som är nytt är att vi ska gå ut och skjuta lite raketer.
Känns lite läskigt då det kan finnas människor som är oförsiktiga med raketerna. Men, men vi går iväg tidigare och till en öppen plats där vi både kan se alla raketer och skjuta våra egna..

Vad ni än gör så var rädda om er och varann !!!!

Nyårslöfte vill jag gärna inte ge då jag aldrig lyckas efterleva dem..,Men jag kan säga så mycket att jag vill leva ett hälsosammare och friskare liv...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag ska vara hemma idag, som du vet! Ni får ta det lugnt där ute bland galningarna. Vi hörs nog sen, puss :)

2007-12-31 @ 16:42:18
URL: http://kelaone.blogspot.com/
Postat av: mor

Det är skönt att vara hemma....jag ringer sen..puss puss

2007-12-31 @ 17:23:53

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0