Lördagsmys med Schrek 3

Nu har vi precis sett färdigt på Schrek 3, ätit glass och fikat. Det var gott och filmen var rolig. Kan verkligen rekommendera den :-) Härliga träsktrollsbebisar i !
Det var riktigt gott med tacos idag för det var ett tag sen vi åt det, Jocke älskar tacos.
Han sitter och spelar dator som vanligt och han har fått låna ett par hörlurar med mick så han kan prata med sin morbror över nätet.

Amanda spelar sitt lilla dataspel hon fick med Kalle Anka tidningen vi köpte på Maxi idag, hon fick ett litet pussel oxå. Lilleman har sovit i min famn under filmen och småätit hela tiden, nu sitter han i min famn och vill trycka på tangenterna när jag skriver. Gu        m                  iyuhhn  bbbbbbbbbbbbbbb.k nnnnnnnnnnn.....Nu fick lilleman skriva lite oxå :-)

Funderar på att färga mitt hår nu för jag köpte hårfärg idag. Jag tappar massor av hår nu när jag ammar så mitt hår är inte alls kul nu...

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0