2007-listan

2007-lista

1. Gjorde du något det här året som du aldrig gjort förr?

Födde mitt fjärde barn ;-)

2. Höll du några av dina nyårslöften ?

 Kan jag inte tänka mig, om jag nu angav nåt.

3.Blev någon /några av dina vänner föräldrar i år?

Japp, Kim fick sin söta Melina och Sandra sin charmiga Linus

4. Dog någon som stod dig nära?

Ja, tyvärr alltför många nära och kära. Det har varit tungt

5.Vilka länder besökte du?

Sverige 08-land, Sverige 08-land och sen tror jag att det var Sverige 08-land;-)

6. Är det något som du saknar 2007 och vill ha år 2008?

Ett hälsosammare och friskare liv

7. Vilket datum från år 2007 kommer du att minnas?

3 augusti då jag födde mitt 4:e barn, min son Viktor, 2 juni då Michaela
flyttade hemifrån och tjejernas 20-årsdagar, Mattias tog studenten 8 juni

8. Vad var din största framgång 2007?

Att vår son föddes och att vår familj stärkts

9. Största misstaget?

???

10.Har du varit sjuk eller skadat dig?

Varit gravid med allt vad det innebär, stor, tung, ont, ont, ont...

11. Bästa köpet?

Min nya dator och våran platt teve

12.Vad spenderade du mest pengar på?

Barnen och hemmet

13.Gjorde någonting dig riktigt glad?

När Viktor gjorde entré i världen

14. Vilka sånger kommer att påminna dig om år 2007?

Kommer tyvärr inte på några just nu, ska väl vara alla barnsånger man sjunger då

15. Var du gladare eller mer ledsen jämfört med tidigare år?

50-50 % kanske. Lyckan är att Viktor kom och det tragiska är att vi mist flera i familjen

16.Vad önskar du att du hade gjort mer?

Tagit hand om mig själv

17.Vad önskade du att du hade gjort mindre?

Mått dåligt

18.Hur tillbringade du julen?

Hemma med lilla familjen på fm och hos mina föräldrar med stora familjen resten av julafton

19. Blev du kär i år ?

Jag är redan kär sen innan

20. Hur många one night stands?

Inga

21. Favoritprogram på TV?

Grey´s anatomy, Roomservice, Navy CIS

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej

23. Bästa boken du läst i år?

Tyvärr, så hinner jag inte läsa några böcker just nu men jag prenumenerar på Vi Föräldrar

24.Största musikaliska upptäckten?

Andrea Boccelli och julskivorna

25.Något som du önskade och fick?

Att Viktor skulle födas frisk och må bra

26 .Årets film?

Alla Nu är det jul igen filmerna och Shrek

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Umgicks med familjen och åt god mat tror jag och ammade förstås

28. Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?

Att alla i min familj mår bra

29. Hur skulle du beskriva din stil 2007?

Stor, rymligt, mammakläder

30. Vad fick dig att må bra 2007?

Familjen

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen

32. Vem saknade du mest när du var ensam?

Min älskling

33 .De bästa nya människorna du träffade?

Min nya vän Sandra och alla som fanns runt mig när Viktor föddes och min svärmor gick bort


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0