Gäster

Idag har det varit full fart här hemma med främmande hela em och det var roligt. Det var inte efter roliga omständigheter som Sandra och Musse kom hit men det var skönt att träffa Sandra och se hur hon mådde eftyer natten. (  Läs mitt tidigare inlägg om det ! )

Sen kom ett par vänner hit och fikade och Eva hade sina barnbarn med sig,  tvillingtjejerna Engla och Nova som är lika gamla som Viktor. Snacka om att Viktor haft fullt upp :-)
Dem har haft jätteroligt, skrattat, klappat och tittat på varann. Det har varit livat här ska ni veta och tjejerna var väldigt charmiga. Vi kommer säkert att träffas igen.

Jag vilade en stund med Viktor innan Melodifestivalen och nu sitter jag och skriver här medan Nordman sjunger. Jag hoppas Sibel och Nordman går vidare till Globen...

Jag bjuder på ett par bilder från em...


Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0