God morgon

Jag är så trött idag men vad kan jag vänta mig efter att suttit uppe så länge inatt och när jag vet att min lilla grabb vaknar tidigt..Klantigt men men jag har bara mig själv att skylla...
Gick upp ur sängen sent och jag har ätit min standard frukost :-)  Vanilj yoghurt med musli och 2 hårda smörgåsar med ost och kaffe till det..

Nu regnar det ute och det har åskat oxå men det behövs iofs regn, även om jag bara vill ha sol och värme...
Vi ska nog inte göra nåt speciellt idag, ta hand om hemmet och sånt som vika tvätt och tvätta..
Vi ska se en DVD film med Amanda sen och mysa i soffan..



Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har grejat här hemma idag, har inga barn så nu är det roligt att städa!!! Vad är det för länk du skickade?

2008-06-17 @ 16:48:11
URL: http://glamouricious.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag ska städa lite, blä. Puss!

2008-06-17 @ 17:09:34
URL: http://kelaone.blogspot.com

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0