Nu har vi umgåtts..

Vi har haft en jättetrevlig em med Michis och vi åt en god sallad och fikade. Michaela och Jocke spelade memory med Amanda och så spelade dem trädspelet. Michaela hoppade till första gången som insekterna hoppade upp ur trädet *skrattar*

Vi gick till Clas Ohlson och köpte en antennförstärkare till våran teve som har dålig mottagning ibland och så köpte vi en laddare till Michis och Erre...

Efter det så körde jag hem gumman till Aspudden...

Nu har jag precis lagt min minsta prinsessa och nu väntar  Hell´s kitchen på oss på teven..Jag gillar verkligen Gordon Ramsey...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag spelade in avsnittet och får se det till frukosten. Här tittades det på "Constantine".



kram

2008-07-17 @ 23:30:02
URL: http://hasselby.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0