Tisdag kväll

Nu ska jag snart gå och lägga mig hade jag tänkt, kvällarna med Viktor är inte så roliga. Han är rätt gnällig och vill mest ha sällskap hela tiden, får inte riktigt ordning på några bra kvällsrutiner. Jag skulle behöva ta tag i det ordentligt, ha samma rutiner varje kväll så att han förstår lättare när det är natt...Han sover bredvid mig på natten till största delen, kan få honom att sova ett tag i sin säng när han väl har somnat.

Idag har jag inte gjort många knop, varit ute och handlat lite och sen vilat och fixat hemma bara. Jag vill verkligen få tillbaka min inspiration igen...
Amanda har varit på sin körlek för andra gången och den verkar hon gilla :-) 
I morgon ska hon till ögonläkaren för att kolla sin syn ordentligt då det inte har funkat något bra på BVC att kolla. Hon har inte sett ordentligt på dem sista raderna på tavlan.

Nu har Michaela och Ernesto kommit hem igen och det känns skönt att ha dem hemma nu på plats igen :-) och jag är glad att resan har gått bra..Dem kommer hit i morgon och äter middag med oss...

Sandra har nästan avslutat sin första lägenhetsaffär nu, på torsdag ska det sista skötas och då får hon sina nycklar. Så vi hoppas bli bjudna på inflyttningsfest framöver :-)

Sköt om er alla och var rädda om er :-)

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0