Lördagsgodis...

Här är det slött och lugnt idag och här blir det inte många knop gjorda idag...Orkar inte och känner inte för det. Har tusen saker jag kan göra och planera inför men jag har ingen lust.
Vi ska börja få Viktor att sova i sin säng i sitt rum på nätterna och det krävs lite planering :-)
Så vill jag börja träna lite hemma...vill minska omfånget på min mage ;-) och rumpa...
I morse började vi oxå prata om att möblera om i sovrummet...

Vi var ute en sväng och handlade lördagsgodis och en present till Amandas kompis som har kalas i morgon. Sen kom Sandra förbi och tog en fika. Nu kollar Amanda på Dem 101 dalmatinerna och Viktor äter..

Vi hörs senare....

Kommentarer

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0