Sen onsdagkväll

Vi hade det jättetrevligt
idag när vi träffades. Det var
jag, Amanda, Viktor, mamma och Michaela.
Vi började med en lunch och då åt jag kycklingwraps,
det var gott men starkt.
Viktor sov sin lunch "nap" då och
Amanda ville bara ha en chokladboll.

Efter det gick vi  runt och kollade i affärer
och jag fick ett par jättefina tofflor av mamma.
Som gråa filt tofflor med ludd i :-)
Jag ska ta kort på dem och lägga in här sen.
Michis fick en jättefin jacka och tröja och mamma köpte sig en ny väska.
Amanda fick en söt hjärtformad plånbok.

Jag köpte påslakan, örngott och underlakan åt älskling i form av Bajen färgerna, dem var nämligen grön och vit randiga
och han blev jätteglad, min goa sjuka gubbe :-)

Innan vi skildes åt så gick jag och köpte
mer förkylningspreparat till
älskling på apoteket..
Michis följde med oss hem och fikade
och umgicks ett tag.
Det var roligt !

Sen har vi inte gjort så mycket, badat småttingarna
och lekt och busat
och ätit middag..
Jocke kom hem senare för han hade varit
ute och druckit en öl med en kompis på Söder
och han är ledig från skolan i morgon..

Nu ska vi kolla på teven en stund och sen väntar bingen...

Kommentarer
Postat av: Helena Wile´n

Amanda är smart! Chokladbollar är bäst!!!

2008-10-09 @ 09:36:10
URL: http://helu76.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0