Full rulle, kanelbulle

Är det nån som kan ta bort min huvudvärk ?
Har haft en satans huvudvärk i flera dagar nu som inte vill ge med sig och det är  inge kul.
Efter jag lämnat Amanda pådagis så åkte jag till Aspudden och fixade svinen, Viktor var hemma med pappa.
Sen fikade vi och jag vilade med Viktor när han åt.

Min mamma kom till Farsta en stund så vi gick ut och fikade och tittade i affärer en stund, köpte ett par jeans och ett par tunikor och det var roligt. Viktor satt i vagnen och lekte innan han somnade efter att jag tvingat i honom nappen ;-)
Sen hämtade jag Amanda och hon var grinig så hon fick vara hemma medan jag gick till Ica och handlade.
Kvällen bjöd på middag, fika och teve och trötthet...Skulle kunna sova ett dygn....ZZZZzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Du måste vara med i den är tävlingen hos Songbirdie. Jättefint pris!
http://mariavuitton.blogg.se/1200502926_nnu_fler_tvlinar.html#comment

2008-01-16 @ 20:48:09
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0