Onsdag kväll

CommentYou.com is your One Stop Shop

Hejsan !

Nu har jag jobbat klart för idag, det gjorde jag för ett tag sen. Var hemma vid
16- tiden redan.
Har hunnit prata med sonen, älskling, äta en jättegod köttfärssgratäng
och fått Viktor att somna..
Viktor har varit lite gnällig på dagis men det har ändå gått bra..
Jag lämnade ungarna i morse för älskling skulle vara 
hos psykologen redan 9..

Det har gått fort på jobbet idag, börjar komma in lite mer i det nu.
Snart vänjer man sig vid att jobba igen, 
det är skönt att få tjäna pengar igen då vi haft det knapert en tid nu..
Nu ropar Amanda....

Kramar !!




Kommentarer
Postat av: britten

så sugen jag blev på köttfärsgratäng nu..det är bra att läsa lite bloggar när matfantasin tryter...

2009-01-21 @ 18:42:28
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0