ROLIGT

Igår när vi var ute och kollade i affärer så hittade vi en plånbok inne på Indiska som någon hade glömt där, så vi lämnade in den till personalen som lovade att ta kontakt med personen som glömt den.
Jag lämnade mitt mobil nummer till dem och idag på fm så hade jag ett meddelande på svararen på min mobil, och då var det en gammal kvinna som tackade så mycket för att vi hade "ärliga avsikter" och lämnat in hennes plånbok.
Det var en mycket god gärning !
Damen hade oxå flera hundra kronor i plånboken...

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad snällt av er & sen gulligt av henne att lämna ett meddelande & tacka :)

2008-09-11 @ 16:44:35
URL: http://sandrosa.blogg.se/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0