MIN DAG

Åkte till jobbet i morse och det har varit full rulle hela dagen, en personal sjuk. Jag trivs så bra med dem här arbetstagarna, dem är verkligen för gulliga..
Slutade 17 idag men jag gick lite tidigare, vi har personalmöte på måndagar och idag blev vi klara lite tidigare..

Småttingarna har varit hemma och myst med sin far idag..
Pratade med Michis förut och hon berättade att ett av marsvinen fått en liten knöl vid pungen och hon var så orolig, marsvinen är ju hennes bebisar. Så i morgon skulle dem kolla upp djurkliniker och boka ett besök..

Min bil är lagad nu, tack vare min goa pappa och hans vän, dem bytte vattenpump igår så nu läcker den inte vatten längre...Tack gulliga far :-)

Annars är mitt humör inte på topp just men så är det...
Vad har ni för er då ?

Kommentarer
Postat av: din man

Skyll på din man för ditt dåliga humor.

2008-09-15 @ 19:13:44

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0