MICHAELA 21 ÅR 18/9

Om en stund är det 18 september och det är min äldsta dotters födelsedag, min fina Michaela som jag är så stolt över. För 21 år sen nu så var jag inne på SÖS för att föda mitt första barn, jag var 21 år gammal. Nervös, rädd och samtidigt så lycklig över att bli mamma för första gången. Jag minns att jag hade såna smärtor att jag sa till personalen att jag inte ville vara med längre utan jag ville åka hem...men det gick ju inte utan jag fullföljde allt och ut kom en fin liten flicka på 3465 gram...
Grattis gumman på din 21-årsdag !
Jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Mattias

Fina bilder på michaela!!!!

2008-09-18 @ 13:48:58
URL: http://mattiasf.blogspot.com

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0