GOD KVÄLL..

Ibland suger barnen musten ur en helt, på nåt sätt drar ut all energi. Kvällen har varit sån - jag försöker göra lite nytta och Viktor följer efter mig gnällandes och ser på mig med ögon som bara säger " Mamma, jag vill komma upp till dig"
Det gör det inte lättare att han säger mamma, mamma hela tiden oxå då..

Har gjort en del nytta nu ikväll, tvättat, vikt tvätt och stoppat in den. Gillar inte att stoppa in tvätt ! Det är så trist..
Så har jag diskat efter middagen som blev schnitzel, brunsås och kroketter. Det var gott...

I morgon ska jag jobba och det känns helt okey, vi har handledning på eftermiddagen. Ska bli spännande.
Nu ska vi kolla på Ensam mamma söker som vi har spelat in..

Er önskar jag en riktigt god natt och sov så gott !
Vi ses i morgon kväll..
Kramar !

Kommentarer
Postat av: Pia

Förstår att du blir lite trött i bland av barnen, så är det ju - Också. Du har ju ett helt litet gäng =) Söta är dom iaf.

Själv har jag bara två, flickor 19 & 21 år. Jag har varit ensammens med dom för det mesta men dom har varit underbara, nu är dom nästan som kompisar. 19 åringen bor sen ett år med sambo och 21 åringen bor med mig här i vårt lilla hus vid skogen.

2008-09-08 @ 07:34:07
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: Annika

Önskar dig en riktigt bra arbetsvecka!!!



kram kram

2008-09-08 @ 09:10:11
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Skriv en snäll kommentar här:

Vad heter Du ?:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0